czwartek, 22 marca 2012

Marionetki ; )

Milena "Maryśka" Patyczkowska - 22 lata. 
Powiedzieli o Maryśce : 
Maka - Maryśka to totalna krejzolka ! Ona siedzi cicho i spokojnie tylko i wyłącznie na wykładach i w nowym towarzystwie no i oczywiście przy takim jednym panu robi się cholernie spokojna. Mieszkanie z nią to totalna maskara ! Wytrzymajcie z kimś takim dzień a zostaniecie wpisani do księgi Rekordów ! Ja niestety jeszcze tam nie mam wpisu ... JESZCZE ! 
Zibi - No cóż Maryśka to tak roztrzepana dziewczyna, że współczuje facetowi który się w niej zadurzy. Ona i Maka to istna mieszanka wybuchowa na szczęście wiem jak je poskromić. Współczuje rodzinie Maryśki ... w sumie to im współczuje i zazdroszczę . Mieć taką laskę w rodzinie. 
Misiek - No fajna jest. Ale dla mnie zbyt cicha i wstydliwa. Mam nadzieję, że przy bliższej znajomości bardziej się przede mną otworzy i nie będzie taka cicha. 

Marta "Maka" Mileszewska - 22 lata. 
Powiedzieli o Mace : 
Maryśka - Haha idiotka jakich mało. Odważna i wyszczekana. Zawsze mówi wprost co czuje, oczywiście wszystko co negatywne. Ona jest taka zajebista ! To takie moje słoneczko przez które się uśmiecham i z dnia na dzień zwalczam swoją straszną nieśmiałość. Jednym słowem kocham tego pojeba xd 
Zibi - Tak ten sezon będzie udany. Nie dość, że mieszkam w świetnym miejscu i gram z najlepszym przyjacielem w jednym z najlepszych klubów to za ścianą mam takie ślicznotki. Maka jest o wiele bardziej otwarta niż złotowłosa Maryśka. I niestety muszę się przyznać .. brzydka i głupia to ona nie jest. 
Misiek - Aaa no tak moja kochana Maka. Od razu złapałem z nią jakiś dobry kontakt. Z tego co się orientuję to studiuje psychologie. Niestety jest jeden minus codziennie rano śpiewa tą samą piosenkę. To jest jej jedyna wada . 

Zbigniew "Zibi" Bartman - 25 lat. 
Powiedzieli o Zibim : 
Maryśka - No nie znam gościa . Ogólnie to dla mnie jest brzydki, chamski i go najnormalniej w świecie nie lubię ! Nie no żartuję Zbychu jest zajebisty i z tego co się orientuję kręci z moją Maką . Jest jeszcze jeden powód dla którego go lubię, no wiecie on mieszka z Miśkiem, ale wy nic nie wiecie i tak ma zostać. 
Maka - Aaa no tak nasz pan Zbigniew Bartman. Nie ma to jak narcyz w ciele Boga ! . Ogólnie to zarąbisty facet można pogadać z nim o wszystkim i można zabrać go na zakupy .. Nie nie jest homo, chociaż w sumie .. Nie spokojnie tylko żartuję pan Be nie jest żadnym Homoseksualistą ... na szczęście.
Misiek - Nie wypowiadam się w tym temacie wystarczy, że muszę go widzieć codziennie. 

Michał "Misiek" Kubiak - 24 lata. 

Powiedzieli o Miśku :
Maryśka - Emm, no ten teges. Bardzo fajny facet. O patrzcie jaka ładna pogoda to ten ja lecę pa xd
Maka - Ahh no tak nasz kochany pan Kubiak .. powiem w skrócie facet zajebisty taki kochany misiaczek wiecie przytuli, pocieszy, powie, że kocha ale jak dochodzi do czegoś to potrafi być męski. Niestety nie w moim typie, chociaż to może dobrze, bo moja ukochana Maryśka czuję do niego mięte. 
Zibi - Mój ukochany Michałek, facet do rany przyłóż. Niestety w sprawach podrywu jest jak baba. Mam nadzieję, że nie długo odnajdzie szczęście, na przykład u pani za ścianą .

Pozostali bohaterowie : 
~ KS Jastrzębski Węgiel . 
~ Pani Bogumiła. 
ORAZ INNI . 

4 komentarze:

  1. Jakie ładne dziewczyny xD . Bardzo podoba mi się twój blog :) Dodawaj szybko rozdział 1 bo zżera mnie ciekawość co wymyśliłaś :) Czeeekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milena jest taka śliczna !! a Marta ma takie ładne włosy ja je chcę ! Dodawaj szybko pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie cholernie ciekawie:D Ja tak mówię:! :D Dawaj ten 1 rodział bo jak nie to zabiję:* Łaadne zdjęcia. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Noooo zapowiada się bardzo ciekawie :) dodawaj szybko jedynkę bo się doczekać nie mogę :) Pozdrawiam INES.

    OdpowiedzUsuń