piątek, 20 kwietnia 2012

4. Seksowna Studentka

~Zibi~
Siedzieliśmy na brzegu basenu i czekaliśmy, aż te dwie diabła warta przyjdą do nas. Wybraliśmy się paczką na basen czyli ja, Maka, Maryśka, Misiek, Malinowski i Łasko. Kiedy Mateusz dorwał makaron z pianki i bił nim Michała Ł. z szatni męskiej wyszła wyszczerzona Milena zacieszając, że warto jest być płaską. Ale muszę przyznać, że w tym czarny kostiumie wyglądała niczego sobie (STRÓJ) po chwili z damskiej wyszła moja Maka ubrana w jeszcze ładniejszy biały (MARTA).
- No ciesz się ale facetów nie podniecają skarpetki ! - Drze się na cały basen Maka i wskakuje do wody na tak zwaną "bombę".
- Ja tam mogę być w męskiej nie to co ty - Wyśmiewa się z niej i ścigając się z Łaskiem biegnie na zjeżdżalnie wodną. Spryciarz z tego Włocha przynajmniej teraz może ją podczas zjazdu do siebie przytulać.
- Michał idziesz ? - Pytam się przyjaciela wychodząc z wody.
- Niee wiesz co ja tu jeszcze chwilę zostanę - Wykręca się i zasłania się deską do pływania.
- JA PIERDOLE KUBIAKOWI STANĄŁ !! - Drę się wywołując śmiech u wszystkich poza Mileną i Michałem który zażenowany poszedł do szatni. Trudno chłopak da sobie radę ja się nim przejmować nie zamierzam. Ze śmiechem dołączam do pozostałych gdzie dostaje w głowę od Maryśki która krzyczy na mnie, że to nie było zabawne a raczej dziecinne i bez myślne.
- Nie krzycz na mojego Zbysia ! - Wydziera się Maka i uderza w plecy Milenę.
- Się dobraliście - Warczy blondynka i idzie do męskiej szatni. Jednego jestem pewien z tego będą dzieci.
~Misiek~
Siedziałem wkurzony w basenowej szatni. Nie mogę pojąć dlaczego Zbyszek roztrąbił to, gdyby siedział cicho nic by się nie stało a ja bym pewnie mógł normalnie spojrzeć w oczy inicjatorce mojego wzwodu.
- Michał jesteś tutaj ? - Słyszę głos Maryśki i z wrażenia poślizguje się na mokrych kafelkach - Boże Michał nic Ci nie jest ?! - Piszczy przerażona klęcząc przede mną.
- Spokojnie żyje, po prostu fajtłapa ze mnie - Delikatnie się uśmiecham i wstaje z zimnych płytek.
- Czy ja wiem na pewno nic Cię nie boli - Pyta oglądając moje lewe ramie na które upadłem.
- Nie nic mnie nie boli - Uśmiecham się i obejmuje swoimi dłońmi jej drobne dłonie.
- Nie przejmuj się Bartmanowi też stanął jak zobaczył Martę - Oznajmia a mi z wrażenia brakuje słów. Ona nie dość, że jest nieśmiała to jeszcze ma zerową pewność siebie.
- Wiesz co może wróćmy do nich - Mówię i obejmując Milenę wchodzę na basen gdzie dobrze się bawię i olewam poprzednią uwagę Bartmana. Jednego ten pan może być pewien. ZEMSZCZĘ SIĘ !. Po basenie i "ostrym" pływaniu postanowiliśmy wybrać się do McDonalda. Wiecie tak żeby podbić sobie ilość kalorii. Zamówiliśmy sobie po zestawie i usiedliśmy przy jednym stole. Na jednej kanapie siedziały dwie osoby ja miałem to szczęście, że obok mnie siedziała Milena która w spokoju piła sobie szejka i ignorowała komentarze Maki na temat jej tuszy.
- Ale serio jak będziesz tak wpierdalać to pójdzie Ci to w kostki ! - Drze się na nią i bez jej zgody zabiera jej frytki.
- A tobie w dupę - Docina jej Milena zabierając mi moje frytki.
- To dobrze bo mam małą dupę i ona ma urosnąć - Oznajmia Maka i zabiera kolejne frytki Milenie.
- Mi się tam podoba - Mówi Zbyszek doprowadzając mnie do wewnętrznego szału.
- Kochany jesteś - Całuje go w policzek wywołując u nas zdziwienie. No tak nie ma to jak być ze sobą ale wszystkim zaprzeczać.
- A co tam u was tak ogólnie ? - Odzywa się Łasko czym zmienia temat. Może to i dobrze bo wszyscy zaczynamy żartować i śmiać się.
- A słyszeliście, że jakaś seksowna studentka będzie miała u nas praktyki - Mówi rozmarzonym głosem Mateusz przez co Milena wypluwa szejka na mnie a Maka śmieje się jak opętana.
- Oplułaś mnie - Mówię z wyrzutem wycierając swoją czarną koszulkę.
- Sorry nie chciałam. A ty Mateusz nie fantazjuj bo ona nie idzie do was na podryw tylko do pracy - Uspokaja nas Maryśka i pomaga mi wytrzeć plamy od napoju mlecznego.
- Wiecie co nie dobrze mi - Krzywi się Maka a Marysia wydziera się na nią, że skoro wie, że nie wolno jej pić napojów mlecznych to dlaczego pije szejka Zbyszka - Nie wiem - Oznajmia i biegnie do łazienki gdzie chyba wymiotuje. Po miłym czasie w McDonaldzie pożegnaliśmy się z Łaskiem i Malinowskim i żartując ruszyliśmy w kierunku domu. Rozstaliśmy się przed drzwiami tak jak to mieliśmy w zwyczaju i każdy poszedł do swojego mieszkania. Dziewczyny zaprosiły nas na oglądanie filmów więc się zgodziliśmy i aktualnie ja przebieram się w czyste ciuchy a Zbyszek chodzi i dookoła się ogląda bo dobrze wie, że ja się zemszczę.
~Maryśka~
Aktualnie siedzę na kanapie i zajadam się chipsami kiedy moja kochana współlokatorka co róż przybiega w innych kreacjach i każe mi ją komentować. Z opresji oceny Maki uratowali mnie nasi sąsiedzi którzy wchodzą już do naszego mieszkania tak jak do swojego. Kiedy Zbyszek komplementował i zachwalał strój Marty, Michał usiadł obok mi i zajadał się ze mną przegryzką o smaku zielonej cebulki.
- Co oglądamy ? - Pytam i widzę jak Marta ciągnie Zibiego do swojej sypialni - Okropne, obrzydliwe, ohydne i wstrętne ! - Wydzieram się na nich lecz oni nic sobie z tego nie robią i zamykają się w pokoju panny Mileszewskiej. 
- No tak nie ma to jak się spieszyć - Wzdycha Michał i nalewa sobie i tak przy okazji mi cole. 
- Oglądamy Lejdis akurat leci na TVN - Oznajmiam przełączając kanały. 
- Zgoda Korbo - Śmieje się na co dostaje ode mnie w głowę. Przepraszam bardzo ja puszczalska nie jestem i co najważniejsze tak szybko partnerów nie zmieniam jak ona. 
- Och Zbyszek ! - Słyszymy krzyki Marty przez co wpadamy w taki śmiech, że przez dobre dziesięć minut musimy się uspokajać. 
- O ja Milena jaka ty jesteś zajebista !! - Drze się Kubiak powodując moje zdziwienie. 
- Co robisz ? - Pytam odsuwając się od niego. 
- Zabawimy się - Puszcza mi oczko i przyciąga mnie do siebie - O tak dajesz maleńka ! - Wydziera się przez co ja śmieje się jak idiotka. 
- Milena nie rób nic głupiego !! - Jak na zawołanie wybiega Marta z kijem do hokeja. 
- Ja pierdole ta też jest pojebana - Załamuję się i niechętnie uwalniam się z uścisku Michała i siadam tak jak wcześniej. 
- To nie ja bzykam się z nowo poznanym facetem dziewczynko ogarnij się trzeba mieć szacunek do siebie - Puka się w czoło i wraca do pokoju. Przez kolejne dziesięć minut śmieje się jak głupia. Dziewczyna która teraz siedzi sam na sam z siatkarzem oznajmia mi, że nie mam robić nic głupiego. W połowie filmu dołączyli do nas zakochańce i zachowywali się jak gdyby nigdy nic. Po pierwszej chłopacy nas zostawili. Jutro rano mają trening i niespodziankę w moim wykonaniu. Po szybkim prysznicu położyłam się do łóżka i myślałam jak chłopcy zareagują na nowinę, że to ja jestem tą "seksowną studentką". 
________
Siema ! Widzicie nie dodaje w terminie ani nie regularnie no bo tak jakoś ; p . Otóż mam rozdziały do przodu więc wiecie ; D . Dzięki wielkie za komentarze ! . ; D . Pozdrowienia z Trójmiasta^^ MikaxD albo Wredota ^^

4 komentarze:

  1. hahahaha :p co oni odwalają... ;p Misiek ty szaleńcu żeby tak wkręcać Makę :p akcja basenowa zwaliła mnie z nóg :p ale, żę Maka i Zibi już ?? :p fajnieee ;p rozdział jak zawszę doprowadził mnie do głośnego śmiechu :) pozdrawiam i czekam na kolejny rozdział :) Ines.

    OdpowiedzUsuń
  2. po raz kolejny doprowadziłaś do tego, że się śmiałam czytając rozdział xd. trzymaj tak dalej ;d pozdrawiam. ; **

    OdpowiedzUsuń
  3. KOCHAM CIĘ DZIEWCZYNO !!! DODAWAJ SZYBKO 5 !! Haha najpierw seksi dupa teraz seksowana studentka oj ty chyba tylko o jednym myślisz :P Pozdrawiam Daaafffnae

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to będę powtarzać jak jakąś mantrę: zajebista jesteś! :D:D Nie dość, że dodajesz super rozdziały to jeszcze trafiasz w dni, kiedy mam zły humor. A po przeczytaniu od razu mi lepiej ;pp

    OdpowiedzUsuń